انتقال پلی لیست ها در اسپاتیفای

28 شهریور 1402

5/5
روش انتقال پلی لیست در اسپاتیفای

اسپاتیفای بزرگترین و محبوب ترین سرویس استریمینگ موسیقی میباشد که شما توسط این سرویس میتوانید به به روزترین موسیقی و پادکست های روز با بالاترین کیفیت و به راحتی دسترسی داشته باشید. افراد بسیار زیادی با خرید اکانت اسپاتیفای امکان استفاده از اسپاتیفای را برای خود فراهم کرده اند، اما گاها به دلایلی اکانت شما امکان لیمیت شدن رو دارد و این بدین معناست که اکانت شما تا یک سال امکان فعالسازی به صورت فمیلی را ندارد.

درصد زیادی از افراد که با این موضوع روبرو میشوند نگرانی بابت از دست دادن موسیقی هایشان به سراغشان میاید، از این رو به دنبال متودی برای انتقال پلی لیست های اسپاتیفای میگردند. بسیاری از متد و روش های انتقال موسیقی اسپاتیفای که رایج هست موزیک هایتان را به صورت ناقص انتقال میدهد و همچنین روش های درون برنامه اسپاتیفای نیز محدودیت های زیادی برای انتقال پلی لیست دارد.

روش انتقال پلی لیست در اسپاتیفای

 

روش انتقال Playlist در اسپاتیفای

متود ارائه شده توسط لاینداسپات برای جابجایی و انتقال موسیقی ها کامل ترین و برترین روش، بدون ذره ای نقص و یا بهم ریختن میباشد، با استفاده از این روش تمامی موسیقی های موجود در اکانت شما (حتی Liked Songs) نیز با حفظ ترتیب قابل انتقال میباشد. لاینداسپات علاوه بر ارائه خدمات و کمک به شما برای خرید اکانت اسپاتیفای بصورت تضمینی حساب اسپاتیفای شما را به اکانت پریمیوم تبدیل می‌کند.

اعمال محدودیت(لیمیت) و از دست دادن موسیقی های داخل اکانت برای افرادی که به صورت مداوم از اکانت اسپاتیفای استفاده می کنند و پلی لیست هایشان که مدت های زیادی برای گلچین کردن آن ها زحمت بسیاری کشیده اند، شوک بزرگی است. از همین رو برای انتقال تمامی موسیقی های اکانت اسپاتیفای میبایست مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. از طریق وبسایت رسمی اسپاتیفای Spotify.com وارد حساب اسپاتیفای خود شوید(اکانتی که حاوی موسیقی ها میباشد)
  2. پس از ورود به اکانت، وبسابت SpotMyBackup را باز کنید
moveplaylistblog3
moveplaylistblog4

3. سپس میبایست ورود به اکانتتون رو تایید کنید و اجازه دسترسی رو به اکانتتون بدید (اگر این صفحه باز نشد میبایست از مرورگر Firefox استفاده کنید)

4. در این مرحله گزینه سبز رنگ Export رو میبایست انتخاب کنید

moveplaylistblog5
moveplaylistblog6

مراحل پایانی انتقال

5. در این مرحله نیز میبایست فایل دانلود شده توسط وبسایت SpotMyBackup رو در دستگاه خود ذخیره کنید، این فایل قالبا با فرمت JSON میباشد و فقط توسط همین وبسایت قابل شناسایی و استفاده میباشد.

moveplaylistblog7

انتقال موزیک ها به اکانت جدید

پس از انجام این مراحل و دریافت فایل JSON میبایست از طریق وبسایت رسمی اسپاتیفای از اکانت فعلی که وارد هستید، خارج شوید (Logout کنید) و وارد اکانت جدید بشوید [همانند مرحله 1] و سپس پس از طی کردن مراحل، اینبار با استفاده از دکمه سبز رنگ Import فایل دانلود شده را بارگذاری کنید و منتظر بمانید تا مراحل انتقال تمام شود.

در پایان

با انجام این مراحل تمامی پلی لیست ها و Liked Songs اکانت اسپاتیفای شما با حفظ ترتیب به اکانت جدید منتقل خواهد شد، امیدواریم این مطلب برای شما کاربردی باشد.