حل تمامی مشکلات ورود و اتصال به اسپاتیفای(Spotify)

21 مرداد 1402

5/5

دوستداران اکانت اسپاتیفای پرمیوم شاید این روز ها مشکلاتی را برای استفاده و یا حتی ورود به اسپاتیفای تجربه کرده باشند، منظور ما دقیقا همان مشکلات هست. یکسری اررور ها و تداخلات در اسپاتیفای که شامل خطا های مختلفی ومیباشد و یا حتی تاثیرگذار بر روی استفاده روزمره هر شخصی از اسپاتیفای باشد. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که آهنگ ها به درستی لود نمیشوند یا آهنگ ها پشت سر هم Skip میشوند و حتی نمیتوانید یک آهنگ در اسپاتیفای گوش دهید. برخی دیگر نیز شاید تجربه کرده باشید که وقتی اسپاتیفای رو باز میکنید با خطای Something went wrong یا You are offline مواجه میشوید.

حل مشکل استفاده از اسپاتیفای

 

دلایل ایجاد باگ و مشکلات Connection در اسپاتیفای چیست ؟

وجود این مشکلات برای یوزر های ایرانی در کل مربوط به 2 فاکتور اصلی میباشد، مورد اول برای تشخیص تبلیغات و یوزر های ربات گوگل میباشد و مورد دوم هم تحریم های اعمال شده بر روی اینترنت ایران و کاربران ایرانی میباشد. گوگل درواقع یک مکانیزم برای جلوگیری از کانکشن های اسپم و تبلیغات ایجاد کرده و چون به دلایل مختلف و به خصوص تحریم های اعمال شده، کاربران ایرانی را یک یوزر رسمی نمیشناسد، ارتباط های مربوط به DNS آن ها و گاها IP آن ها رو غیررسمی میشناسه و همین عامل لود نشدن صحیح برخی از پلتفرم ها (همانند Spotify) میباشد.

این مشکل هرچند مربوط به تحریم ها میباشد اما یک باگ در مکانیزم گوگل میباشد که در حال پیگیری توسط گوگل میباشد و به زودی میبایست رفع گردد. به هرحال این یک مشکلی هست که پیش اومده و لاینداسپات سعی دارد که به هم میهنان عزیز کمک کند که با کمترین دردسر این مشکل رفع شود.

راه حل ارور های اسپاتیفای

 

انواع مشکلات و خطاهای اخیر که در اسپاتیفای نمایانگر شده

  • هشدار قطع بودن اینترنت (You are offline)
  • خطای وصل نبودن به اینترنت (No internet connection)
  • خطای پیدا نشدن پلی لیست Can’t find this playlist
  • انواع مشکلات لود نشدن موزیک و پلی لیست ها 
  • عدم اجرا و Skip شدن مکرر موسیقی ها
  • توجه داشته باشید خطای You  can only use spotify abroad for 14 days مربوط به پرمیوم نبودن اکانت شما میباشد و ربطی به اتصال به اینترنت و مشکلات ذکر شده ندارد. شما میتوانید با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای این Error را رفع کنید
رفع مشکل و خطا های اسپاتیفای

 

حل مشکل اسپاتیفای در iOS

رفع ارور های اسپاتیفای

اپلیکیشن DNS & IP Changer: لینک دانلود از اپ استور

شما به سادگی با دانلود اپلیکیشن ذکر شده در بالا و تنظیم DNS ها میتوانید تمامی اختلال های اسپاتیفای رو از بین ببرید. روش استفاده :

  • منظور از DNS1 , DNS2 , DNS3 هرکدام یک سرور جدا میباشد. با توجه به دی ان اس آدرس هایی که در بالای این پاراگراف آمده است میبایست آدرس های Primary و Secondary هر کدام از DNS ها را تست کنید و بررسی کنید کدام سرور سازگاری بهتری با اینترنت شما دارد.

 

حل مشکلات اسپاتیفای در Android

رفع مشکلات ارور اسپاتیفای

 دقیقا همانند ورژن iOS, در اندروید نیز شما به سادگی با دانلود اپلیکیشن ذکر شده در بالا و تنظیم DNS ها میتوانید تمامی اختلال های اسپاتیفای رو از بین ببرید. روش استفاده :

  • منظور از DNS1 , DNS2 , DNS3 هرکدام یک سرور جدا میباشد. با توجه به دی ان اس آدرس هایی که در بالای مقاله ذکر شده است میبایست آدرس های Primary و Secondary هر کدام از DNS ها را تست کنید و بررسی کنید کدام سرور سازگاری بهتری با اینترنت شما دارد.

حل مشکلات اتصال اسپاتیفای در ویندوز

برای تنظیم کردن DNS در ویندوز و رفع مشکلات اتصال اسپاتیفای میبایست یکسرسی مراحلی را طی کنید.از نوار پایین ویندوز روی علامت اینترنت راست کلیک کنید و سپس Open Network and internet settings رو بزنید، در ادامه گزینه Change adapter options  را کلیک کنید و سپس بسته به شبکه ای که با آن متصل هستید (کابلی یا Wifi) شبکه رو انتخاب و راست کلیک کنید و وارد گزینه Properties شوید. از صفخه باز شده Internet Protocol Version 4 را یک بار کلیک کنید و مجدد دکمه Properties رو بزنید.

در صفحه باز شده با باکس اول کاری نداریم و میبایست در باکس دوم تیک Use the following DNS Addresses رو بزنید و سپس DNS های متفاوتی که در بالای مقاله ذکر شده رو بررسی کنید تا ببینید کدام یک با اینترنت شما سازگاری بهتری را دارد.

راه رفع ارور error اسپاتیفای

نکته

با مراحل بالا به احتمال زیاد مشکل اسپاتیفای شما حل خواهد شد و بدون نیاز به کار دیگر میتوانید از اسپاتیفای بدون هیچ مشکلی استفاده کنید اما اگر همچنان مشکلی در اتصال به اسپاتیفای دارید میبایست به پشتیبانی تلگرام لاینداسپات برای راهنمایی های بیشتر و حل مشکلی پیام دهید.